KONTROLA DODÁVKY
Pri preberaní zásielky od pracovníka prepravnej spoločnosti (prepravcu) je kupujúci povinný skontrolovať jej obsah za prítomností prepravcu. V prípade, že je zistené poškodenie tovaru, prípadne je zásielka nekompletná, adresát nesmie zásielku prevziať a má povinnosť ju reklamovať priamo u prepravcu, ktorý následne spíše protokol o zistení nedostatku. Zásielka bude vrátená späť odosielateľovi.
Skutočnosť o zistení nedostatku pri doručení a spísaný protokol nám prosím neodkladne zašlite, aby sme sa mohli čo najskôr dohodnúť na ďalšom postupe. Neskoršiu reklamáciu zásielky, zistenú až mimo prítomnosti prepravcu, nebude možné zohľadniť.
REKLAMÁCIA/VRÁTENIE TOVARU Z INTERNETOVÉHO OBCHODU WINEZONE
V prípade reklamácie nás prosím kontaktujte. V prípade ak kupujete tovar ako súkromná osoba v súlade s § 53 a § 54 Občianskeho zákonníka, máte možnosť odstúpiť od zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru. Vyjadrenie predajcu, či bude žiadosti o vrátenie tovaru vyhovené a či sú splnené všetky podmienky, bude spotrebiteľovi oznámené do 30 dní od dátumu doručenia vráteného tovaru na adresu dodávateľa.
V prípade prijatia vráteného tovaru späť, musí spotrebiteľ následne podpísať dobropis na tovar, ktorý mu bude zo strany predajcu zaslaný. Podpísaný dobropis spotrebiteľ doručí na adresu predajcu (poštou alebo osobne). Na základe podpísaného dobropisu bude spotrebiteľovi vyplatená čiastka za vrátený tovar, okrem nákladov na prepravu.
Dôležité upozornenie! Aby bol tovar prijatý späť, musia byť splnené tieto podmienky:
- Tovar musí byť vrátený kompletný a v pôvodnom stave, vrátane originálnych obalov.
- Tovar ani obal nesmie byť akokoľvek poškodený.
- Tovar nesmie javiť známky spotreby, opotrebenia či používania.
Formulár na odstúpenie od zmluvy nájdete na tomto odkaze.
ZRUŠENIE ÚČASTI NA OCHUTNÁVKE ALEBO EVENTE – REFUNDÁCIA USKUTOČNENÝCH PLATIEB
Zrušenie rezervácie služieb a odstúpenie od zmluvy je potrebné urobiť čo najskôr a to písomne alebo telefonicky. Následne je potrebné písomné potvrdiť a zaslať následné údaje: meno a priezvisko, trvalý pobyt, termín eventu, e-mailový kontakt, z ktorého bolo rezervovanie vykonané, číslo bankového účtu vo formáte IBAN.
Kúpou vstupov prostredníctvom eshopu www.winezone.sk alebo osobne v pokladni výdajne eshopu WINEZONE, prípadne inou formou, objednávateľ súhlasí v plnom rozsahu s obsahom storno podmienok. Pri zrušení rezervácie účasti na ochutnávke alebo evente má poskytovateľ právo zaúčtovať storno poplatky, ktoré sú uvedené nižšie.
Bez ohľadu na spôsob úhrady rezervovaných služieb zo strany objednávateľa, spôsob refundácie, ak má na ňu objednávateľ nárok v zmysle obchodných podmienok, je vykonaný vždy bankovým prevodom z účtu poskytovateľa služieb.
Celková výška refundovaných služieb v eurách bude ponížená o všetky náklady spojené s pôvodnou úhradou objednávateľa (bankové poplatky, poplatky za služby pri platbách kartou, poplatky za službu paypal, iné poplatky spojené s úhradou).
STORNO PODMIENKY ÚČASTI NA OCHUTNÁVKE ALEBO EVENTE:
- Rezerváciu účasti na ochutnávke alebo evente môžete zrušiť bezplatne do 5. dňa pred príchodom na ochutnávku alebo event, resp. pred jeho uskutočnením.
- V prípade zrušenia rezervácie 3 dni pred príchodom zaplatíte 50% z celkovej ceny rezervácie.
- V prípade zrušenia rezervácie 2 dni pred príchodom zaplatíte 100% z celkovej ceny rezervácie.