ČLÁNOK I
VŠEOBECNÉ USTANOVENIA A VYMEDZENIE POJMOV
Všeobecné obchodné podmienky stanovujú obchodné podmienky medzi prevádzkovateľom (predávajúcim) a objednávateľom (kupujúcim), ďalej len VOP.
Kupujúci v internetovom obchode www.winezone.sk, ďalej len “WINEZONE”, ktorého prevádzkovateľom je podnikateľský subjekt Mercedes-Travel s.r.o., so sídlom Petrovanská 36, 080 05 Prešov, Slovenská republika, IČO: 44 885 598, DIČ: 2022862226, IČ DPH: SK2022862226, zapísaná v Obchodom registri Okresného súdu Prešov, oddiel Sro, vložka č. 32943/P, bezvýhradne súhlasí s nižšie uvedenými VOP. Kupujúci zároveň prehlasuje, že si ich podrobne prečítal, porozumel týmto podmienkam a zaväzuje sa ich dodržiavať.
ČLÁNOK II
OBJEDNÁVKA A PLATOBNÉ PODMIENKY
Objednávka tovaru bude vytvorená pridaním tovaru, ktorý chcete nakúpiť do nákupného košíka. Objednávku viete vytvoriť ako Registrovaný užívateľ ale aj ako Hosť. Registrácia v našom internetovom obchode WINEZONE nie je povinná. Koncové ceny tovarov v tomto obchode sú uvádzané vrátane DPH. Prevádzkovateľ je platcom DPH.
Po zrealizovaní objednávky Vám bude e-mailom odoslané jej potvrdenie. V prípade, že v tomto potvrdení nájdete nezrovnalosti, čo najrýchlejšie nás o tom informujte e-mailom alebo telefonicky.
Po vybavení objednávky, zaslaní zásielky alebo pripravení tovaru k osobnému odberu Vám bude zaslaná informácia na Vami uvedený e-mail.
Podmienka 18 rokov! Internetový obchod www.winezone.sk je primárne určený užívateľom starším ako 18 rokov. Objednávateľ resp. návštevník prečítaním alebo potvrdením týchto obchodných podmienok súhlasí, že ma viac ako 18 rokov a prevádzkovateľ WINEZONE nemá povinnosť overovať správnosť týchto údajov u objednávateľa. Objednávateľ v plnom rozsahu zodpovedá za úplnosť a pravdivosť všetkých údajov, ktoré pri objednávke zadal. Návštevník, ktorý nedosiahol 18 rokov je oprávnený nakupovať iba položky ktoré neobsahujú alkohol. Kontrola veku minimálne 18 rokov bude prebiehať aj pri prevzatí objednávky, predložením osobného dokladu totožnosti od objednávateľa.
OBJEDNÁVKU JE MOŽNÉ UHRADIŤ NÁSLEDOVNE:
Platba na dobierku pri doručení kuriérom – tovar Vám bude odoslaný na Vami udanú doručovaciu adresu. Platbu vykonáte v hotovosti alebo kartou pri odovzdaní tovaru kuriérom.
Platba ONLINE/kartou – platba bude vykonaná online prostredníctvom platobnej metódy GP Webpay. Po úspešne zrealizovanej online platbe za objednávku, obdržíte e-mailom potvrdenie o platbe. Následne Vám bude odoslaný a doručený objednaný tovar.
Bankový prevod – na základe elektronickej objednávky Vám bude e-mailom doručené automatické potvrdenie Vašej objednávky, kde je preverená skladová dostupnosť objednaného tovaru. Následne Vám e-mailom pošleme proforma-faktúru/doklad s údajmi potrebnými k úhrade. Tovar Vám bude odoslaný po pripísaní fakturovanej čiastky na náš účet. V prípade, že dôjde k vypredaniu skladovej zásoby počas procesu platby, budeme Vás kontaktovať a navrhneme náhradné riešenie dodávky tovaru a času doručenia. Súčasťou dodávaného tovaru je Faktúra a Dodací list.
Osobný odber na prevádzke WINEZONE/výdajňa eshopu – tovar si môžete prevziať osobne (po dohode o konkrétnom dni a čase odberu) na prevádzke WINEZONE – výdajňa eshopu, Gaštanová 4018/17, 075 01 Trebišov. Platba je možná len v hotovosti, na základe ktorej Vám bude vydaný doklad z ERP.
Minimálne a maximálne množstvo pre objednávku
Pre objednávku nie je stanovené minimálne množstvo kusov. K nákupu bude pripočítaná cena za dopravu 7,90 €. Pri objednávke nad 120 € Vám cena za dopravu nebude účtovaná – tovar Vám bude doručený zdarma.
Pre konečných privátnych zákazníkov sa pri objednávke riadime limitmi, podľa Zákona č. 353/2003 Sb., o spotrebných daniach, určených na predaj vína a liehovín (v rámci EU) pre osobnú spotrebu, a to na 10 litrov alkoholu v rámci 1 objednávky.
ČLÁNOK III
ZRUŠENIE OBJEDNÁVKY ZO STRANY PREVÁDZKOVATEĽA
Právo na zrušenie objednávky alebo jej častí si vyhradzujeme v týchto prípadoch:
- došlo k výraznej zmene ceny tovaru
- tovar sa nedodáva alebo sa prestal vyrábať
- dlhodobá nedostupnosť tovaru
Ak k týmto prípadom dôjde, budeme Vás čo najskôr kontaktovať (e-mailom alebo telefonicky), aby sme sa s Vami dohodli na ďalšom postupe o náhrade objednaného tovaru, zrušení objednávky, prípadne vrátení finančných prostriedkov na Váš účet.
ČLÁNOK IV
EXPEDÍCIA TOVARU
Tovar dostupný na sklade expedujeme najneskôr do 3-5 pracovných dní. Expedícia tovaru, ktorý nie je dostupný na sklade môže trvať dlhšie. Distribúciu tovaru zabezpečuje prepravná spoločnosť, ktorá kontaktuje zákazníka telefonicky pred doručením tovaru. Kupujúci má vo vlastnom záujme uviesť taký telefónny kontakt a adresu dodania, na ktorej bude počas prevádzkovej doby zastihnutý dopravcom. Naša spoločnosť sa dištancuje od chovania a prístupu zamestnancov prepravných spoločností, ktoré nie sme schopný skontrolovať a garantovať.
ČLÁNOK V
KONTROLA DODÁVKY
Pri preberaní zásielky od pracovníka prepravnej spoločnosti (prepravcu) je kupujúci povinný skontrolovať jej obsah za prítomností prepravcu. V prípade, že je zistené poškodenie tovaru, prípadne je zásielka nekompletná, adresát nesmie zásielku prevziať a má povinnosť ju reklamovať priamo u prepravcu, ktorý následne spíše protokol o zistení nedostatku. Zásielka bude vrátená späť odosielateľovi.
Skutočnosť o zistení nedostatku pri doručení a spísaný protokol nám prosím neodkladne zašlite, aby sme sa mohli čo najskôr dohodnúť na ďalšom postupe. Neskoršiu reklamáciu zásielky, zistenú až mimo prítomnosti prepravcu, nebude možné zohľadniť.
ČLÁNOK VI
REKLAMÁCIA/VRÁTENIE TOVARU Z INTERNETOVÉHO OBCHODU WINEZONE
V prípade reklamácie nás prosím kontaktujte. V prípade ak kupujete tovar ako súkromná osoba v súlade s § 53 a § 54 Občianskeho zákonníka, máte možnosť odstúpiť od zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru. Vyjadrenie predajcu, či bude žiadosti o vrátenie tovaru vyhovené a či sú splnené všetky podmienky, bude spotrebiteľovi oznámené do 30 dní od dátumu doručenia vráteného tovaru na adresu dodávateľa.
V prípade prijatia vráteného tovaru späť, musí spotrebiteľ následne podpísať dobropis na tovar, ktorý mu bude zo strany predajcu zaslaný. Podpísaný dobropis spotrebiteľ doručí na adresu predajcu (poštou alebo osobne). Na základe podpísaného dobropisu bude spotrebiteľovi vyplatená čiastka za vrátený tovar, okrem nákladov na prepravu.
Dôležité upozornenie! Aby bol tovar prijatý späť, musia byť splnené tieto podmienky:
- Tovar musí byť vrátený kompletný a v pôvodnom stave, vrátane originálnych obalov.
- Tovar ani obal nesmie byť akokoľvek poškodený.
- Tovar nesmie javiť známky spotreby, opotrebenia či používania.
Formulár na odstúpenie od zmluvy nájdete na tomto odkaze.
ČLÁNOK VII
ZRUŠENIE ÚČASTI NA OCHUTNÁVKE ALEBO EVENTE – REFUNDÁCIA USKUTOČNENÝCH PLATIEB
Zrušenie rezervácie služieb a odstúpenie od zmluvy je potrebné urobiť čo najskôr a to písomne alebo telefonicky. Následne je potrebné písomné potvrdiť a zaslať následné údaje: meno a priezvisko, trvalý pobyt, termín eventu, e-mailový kontakt, z ktorého bolo rezervovanie vykonané, číslo bankového účtu vo formáte IBAN.
Kúpou vstupov prostredníctvom eshopu www.winezone.sk alebo osobne v pokladni výdajne eshopu WINEZONE, prípadne inou formou, objednávateľ súhlasí v plnom rozsahu s obsahom storno podmienok. Pri zrušení rezervácie účasti na ochutnávke alebo evente má poskytovateľ právo zaúčtovať storno poplatky, ktoré sú uvedené nižšie.
Bez ohľadu na spôsob úhrady rezervovaných služieb zo strany objednávateľa, spôsob refundácie, ak má na ňu objednávateľ nárok v zmysle obchodných podmienok, je vykonaný vždy bankovým prevodom z účtu poskytovateľa služieb.
Celková výška refundovaných služieb v eurách bude ponížená o všetky náklady spojené s pôvodnou úhradou objednávateľa (bankové poplatky, poplatky za služby pri platbách kartou, poplatky za službu paypal, iné poplatky spojené s úhradou).
STORNO PODMIENKY ÚČASTI NA OCHUTNÁVKE ALEBO EVENTE:
- Rezerváciu účasti na ochutnávke alebo evente môžete zrušiť bezplatne do 5. dňa pred príchodom na ochutnávku alebo event, resp. pred jeho uskutočnením.
- V prípade zrušenia rezervácie 3 dni pred príchodom zaplatíte 50% z celkovej ceny rezervácie.
- V prípade zrušenia rezervácie 2 dni pred príchodom zaplatíte 100% z celkovej ceny rezervácie.
ČLÁNOK VIII
OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV
Osobnými údajmi sa rozumejú akékoľvek informácie týkajúce sa identifikovanej alebo identifikovateľnej fyzickej osoby (ďalej len „dotknutá osoba“). Dotknutá osoba vyhlasuje, že osobné údaje poskytnuté spoločnosti Mercedes-Travel s.r.o., so sídlom Petrovanská 36, 080 05 Prešov, Slovenská republika, IČO: 44 885 598, DIČ: 2022862226 a IČ DPH: SK2022862226, zapísaná v Obchodom registri Okresného súdu Prešov, oddiel Sro, vložka č. 32943/P (ďalej len „Mercedes-Travel s.r.o.“) sú skutočne jej osobnými údajmi, sú pravdivé, úplné a správne. Dotknutá osoba je oprávnená kedykoľvek svoje osobné údaje skontrolovať a zároveň je oprávnená a povinná, kedykoľvek zistí, že jej osobné údaje, ktoré prevádzkovateľ spracúva, sú neúplné, nesprávne alebo je potrebná ich aktualizácia, upozorniť na túto skutočnosť „Mercedes-Travel s.r.o. “, a to e-mailom, na emailovú adresu: info@winezone.sk alebo písomne na korešpondenčnú adresu: Mercedes-Travel s.r.o., prevádzka: Gaštanová 4018/17, 075 01 Trebišov.
Dotknutá osoba poskytuje spoločnosti „Mercedes-Travel s.r.o.“ osobné údaje v rozsahu: oslovenie, titul, krstné meno, priezvisko, adresa (ulica, mesto, PSČ), email, telefónne číslo, vek, dátum narodenia, pohlavie, za účelom splnenia jej povinnosti vyplývajúcich z realizácie dodávky tovaru a služieb a získavania marketingových informácií a informácií ohľadom produktov WINEZONE spoločnosti „Mercedes-Travel s.r.o.“ Poskytnuté osobné údaje budú použité pre potreby: poskytnutie cenovej ponuky na dodávku tovarov a služieb, potvrdenie objednávky, vystavenie a doručenie zálohovoej faktúry a daňového dokladu, dodanie/doručenie tovaru, vystavenie dodacieho listu, vybavenie reklamácie, prevzatie vráteného a/alebo reklamovaného tovaru, na vymáhanie nesplnených záväzkov dotknutej osoba na ďalšiu inú komunikáciu medzi dotknutou osobou a „Mercedes-Travel s.r.o.“
Spoločnosť „Mercedes-Travel s.r.o.“ spracúva uvedené osobné údaje na právnom základe podľa čl. 6 ods. 1 písm. b) Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov, ďalej len „GDPR“). Následkom odmietnutia poskytnúť osobné údaje je nemožnosť realizácie dodávky tovarov a služieb a poskytovanie marketingových informácií a informácií ohľadom produktov. „Mercedes-Travel s.r.o.“získava osobné údaje od dotknutej osoby jej registráciou vo formulároch umiestnených na stránke https://winezone.sk/, alebo pri vyplnení osobných formulárov. „Mercedes-Travel s.r.o.“bude osobné údaje spracúvať na vyššie uvedené účely do naplnenia pôvodne určeného účelu ich spracúvania, vrátane uplynutia lehôt ich uchovávania vyplývajúcich z osobitných predpisov (napr. § 35 ods. 3 zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov), maximálne však 10 rokov od ich poskytnutia. „Mercedes-Travel s.r.o.“vyhlasuje, že osobné údaje bude získavať výlučne na účely uvedené v tomto dokumente. „Mercedes-Travel s.r.o.“ vyhlasuje, že zabezpečí, aby sa osobné údaje spracúvali a využívali výlučne spôsobom, ktorý zodpovedá účelu, na ktorý boli zhromaždené. „Mercedes-Travel s.r.o.“bude spracúvať osobné údaje v súlade s dobrými mravmi a bude konať spôsobom, ktorý neodporuje ani iným všeobecne záväzným právnym predpisom a ani ich nebude obchádzať.
Dotknutá osoba môže poskytnúť súhlas so spracovaním osobných údajov na marketingové účely, na reklamné a prieskumné činnosti (zisťovanie spokojnosti zákazníka, ponuka tovarov a služieb, a to akýmkoľvek spôsobom vrátane volania, zasielania emailov a sms správ) na právnom základe vyplývajúcom z čl. 6 ods. 1 písm. a) GDPR. Poskytnutie osobných údajov na marketingové účely je dobrovoľné.
Dotknutá osoba môže prejaviť svoj výslovný súhlas so spracúvaním poskytnutých osobných údajov na marketingové účely aj iným preukázateľným spôsobom. Osobné údaje dotknutej osoby budú spracúvané na marketingové účely maximálne v rozsahu: oslovenie, titul, krstné meno, priezvisko, adresa (ulica, mesto, PSČ), email, telefónne číslo, vek, dátum narodenia, pohlavie.
Dotknutá osoba dáva prevádzkovateľovi výslovný súhlas so spracovávaním osobných údajov na marketingové účely, a to na dobu určitú, na 5 rokov odo dňa poskytnutia súhlasu. Po splnení účelu spracúvania, prípadne po uplynutí doby, na ktorú bol udelený súhlas so spracúvaním osobných údajov, prevádzkovateľ zabezpečí bezodkladne likvidáciu osobných údajov v súlade GDPR. Súhlas so spracovaním osobných údajov môže dotknutá osoba odvolať kedykoľvek písomnou formou, vrátane emailom na emailovú adresu prevádzkovateľa: info@winezone.sk.
Poučenie o právach dotknutej osoby. Dotknutej osobe sa zaručujú všetky práva podľa kapitoly III GDPR. Dotknutá osoba má najmä nasledovné práva:
- žiadať od prevádzkovateľa potvrdenie, či sú o nej osobné údaje spracúvané,
- právo požadovať prístup k osobným údajom, ktoré sa jej týkajú,
- právo na opravu osobných údajov, právo na vymazanie osobných údajov a právo na obmedzenie spracúvania osobných údajov, právo namietať spracúvanie osobných údajov a právo na prenosnosť osobných údajov,
- právo podať sťažnosť/návrh na začatie konania na Úrade na ochranu osobných údajov Slovenskej republiky, Hraničná 12, 820 07 Bratislava, tel. +421 /2/ 3231 3220, emaildozor@pdp.gov.sk.
Dotknutá osoba berie tiež na vedomie, že jej ňou poskytnuté osobné údaje (oslovenie, titul, krstné meno, priezvisko, adresa – ulica, mesto, PSČ, email, telefónne číslo, vek, dátum narodenia, pohlavie) budú sprístupnené poskytovateľovi webhostingu, ako príjemcovi, ktorý nie je oprávnený osobné údaje dotknutej osoby ďalej spracúvať a sprostredkovateľom, ktorých zoznam je uvedený na webovej stránke prevádzkovateľa.
ČLÁNOK IX
SÚBORY “COOKIES”
Súbory cookies sú malé textové súbory, ktoré sa umiestnia vo vašom počítači alebo zariadení pri návšteve nášho Webu. Súbory cookies môžu mať rôznu podobu, napr. súbory cookies relácie, ktoré sú dočasne uložené v počítači alebo inom zariadení počas relácie prehľadávania a po jej ukončení sa odstránia, alebo trvalé súbory cookies, ktoré sa uchovávajú v počítači alebo inom zariadení dlhší čas. Ponuka prevažnej časti prehliadačov obsahuje možnosti konfigurácie nastavení súborov cookies, ktoré môže užívateľ kedykoľvek zo svojho počítača alebo iného zariadenia nastavenia súborov cookies meniť. Rovnako tak je možné, aby užívateľ sám spravoval, prípadne vymazal a zakázal súbory cookies prostredníctvom svojho počítača alebo iného zariadenia.
Každý užívateľ prezeraním nášho Webu súhlasí s používaním a ukladaním súborov cookies do svojho prehliadača. Pri návšteve nášho Webu ste o tejto skutočnosti upozornení a svoj súhlas prejavujete tým, že na našom Webe prezeraním nášho Webu. Ak užívateľ nesúhlasí s používaním súborov cookies, náš Web opustí alebo súbory cookies aktívne vymaže alebo zablokuje. Ak dôjde k odmietnutiu používania súborov cookies, náš Web budete môcť opäť navštíviť, avšak niektoré funkcie nemusia fungovať správne.
Súbory cookies používame na zvýšenie efektivity návštev na našom Webe, napr. predvoľby prehľadávania alebo uprednostňovaného jazyka. Súbory cookies neposkytujeme žiadnym sprostredkovateľom ani tretím stranám.
Cookies tretích strán vytvárajú a využívajú poskytovatelia služieb ako Google Analytics, Google Adwords, Facebook. Tieto služby nie sú integrované do nášho Webu.
ČLÁNOK X
ALTERNATÍVNE RIEŠENIE SPOROV
- Predávajúci má záujem o riešenie sporov s Kupujúcim predovšetkým mimosúdnou cestou a preto v prípade, ak Kupujúci nie je spokojný s vybavením reklamácie alebo má pocit, že došlo k porušeniu jeho práv zo strany Predávajúceho, môže sa za účelom vyriešenia vzniknutej situácie obrátiť na Predávajúceho prostredníctvom e-mailovej adresy: info@winezone.sk, respektíve v zmysle zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov, podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu.
- Zoznam subjektov alternatívneho riešenia sporov Kupujúci nájde tu – http://www.economy. gov.sk/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov/146987s
- Spory môže Kupujúci takisto riešiť prostredníctvom platformy RSO – https://webgate.ec.europa.eu/ odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage.
- Alternatívne riešenie sporov sa týka sporov s hodnotou nad 20 EUR a možno ho využiť len pri riešení sporu medzi spotrebiteľom a predávajúcim vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy uzatvorenej na diaľku alebo týkajúceho sa spotrebiteľskej zmluvy uzatvorenej na diaľku, pričom spotrebiteľom sa rozumie fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Subjekt alternatívneho riešenia sporov môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu, maximálne však do výšky 5 EUR s DPH.
V Prešove dňa 07.08.2022 Mercedes-Travel, s.r.o.
Copyright © 2022 Mercedes-Travel, s.r.o., všetky práva vyhradené.
Posledná aktualizácia dňa 07.08.2022